29 Kasım 2011 Salı

Aranel'den Merhabalar

Merhaba arkadaşlar,


Bilginiz üzere Kasım 2011 tarihinden bu yana Joygame bünyesinde, Cengiz Han 2 oyununda Oyun Görevlisi olarak görev almaya başladım. Kısa süre içerisinde kaynaştığımızı düşünüyorum. :)
Kısaca kendimden bahsetmem gerekirse, Çevrimiçi oyun oynamayı çok severim. Bende sizler gibi oyuncuyum anlayacağınız. 


Öncelikle size nasıl görev aldığımdan bahsedeyim. Daha önce yaptığım işlerin takip edildiğini biliyordum. Orgulas'ın benimle iletişime geçmesi sayesinde, başvuruda bulundum. Devamında ise Mullrian ile yaptığımız mülakatlar ile işe kabul edildiğimi yine Orgulas tarafından arandıktan sonra öğrendim.


Hayallerimin gerçek olmuştu. Her zaman bulunmak istediğim yerdeydim artık. Ekip arkadaşlarım ise, Mullrian, Orgulas ve Esculope'du. Ortam muhteşemdi. Çok sıcak bir karşılama ile eğitim ve oryantasyon dönemini geçirdim. Devamında ise görevimin başına geçtim.


Joygame ofisinde çalışmak ve bu ailenin bir parçası olmak gerçekten çok eğlenceli ve büyük bir ayrıcalık benim için. Çalışırken eğleniyoruz, şakalaşıyoruz, sohbetler ediyoruz. Güzel vakit geçiriyoruz.
Bundan sonra ise görev aldığım süre boyunca siz değerli oyuncularımıza destek olmaya, sorularınıza yanıt olmaya gayret göstereceğim.


Teşekkür ederim.


Aranel.

3 yorum:

  1. başarılarının devamını dilerim büyük işlere imza atmak,yardım etmek nası bi duygu acaba :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba yazınızı okudum çalıştığınız ortamı gerçekten kıskandım.Üniversite için Halkla İlişkiler ve Tanıtım düşünüyorum kendimi bu alanda geliştirmeyi çok istiyorum.Bu sektörde sizin yanınızda çalışma imkanım olabilicek mi çok merak ediyorum bu gerçekten benim için çok önemli.

    YanıtlaSil
  3. Başarılarının devamını dilerim.
    İnşallah oyunda karşılaşdıkça yardımlarını isterim senden ^_^
    bende senin gibi sık sık online olan bi insanım ama ben sürekli işte oldugumdan dolatı gece 12 den sonra girmek zorunda kalıyorum :S

    YanıtlaSil