19 Ocak 2013 Cumartesi

World of Battles - Favori Birliklerim


Selam arkadaşlar.

Facebook sayfamda gördüğünüz gibi World of Battles’da çok aktif bir oyuncuyum J  Bu blog yazımda da sizlere sevdiğim ve favorim olan birlikleri anlatacağım. Öncelikle sevdiğim devlerden bahsetmek istiyorum.

Şuan için ordumda toplam  17 birliğim var. Bunların 6 tanesi devlerden oluşuyor. Daha öncede bahsettiğimiz gibi devler savaşın gidişatını değiştirebilir, yenik durumdayken sizi galip yapabilir. Bunu düşünerek tüm ırkların devlerini orduma kattım. Öncelikle en sık kullandığım ve favorim olan GÖLGE BİNİCİSİ TERRİX’den bahsedeyim.

Gölge Binicisi Terrix, diğer devlere göre daha düşük yaşam ve savunma puanına sahip gibi gözüküyor. Aslında bu dengeyi sizde biraz kurabilirsiniz. Ben saldırı olarak pek geliştirme yapmadım. Mevcut saldırı puanı yeterince iyi olduğu için biraz zırh ve direnç üzerine yoğunlaşmayı uygun gördüm. Tabii bu sizde değişiklik gösterebilir.  Gölge Binicisi Terrix’i orduma katmamdaki sebeplerden biriside diğer devlere göre daha hızlı ve hafif olması oldu. Bazen dev olsa bile kaçmanız gerekebiliyor ya da yakalamanız gereken bir düşman olabiliyor. Eğer elinizde pasif yeteneğinizde yoksa tek umudunuz oyuncunun bir hata yapması olacaktır. Bunu da garantiye almak için hızlı bir deve sahip olmam gerekiyordu. Kısacası Gölge Binicisi Terrix benim savaş stratejime ve orduma uygun olduğu için favorim diyerek burada nokta koyuyorum.


Ordumda birçok ırktan birlik bulunuyor. Başta söylediğim gibi bir oyuncu olarak savaşmam gerektiği için orduma uygun birlikleri toplamam pek kolay olmadı.  Ordumdan hiç çıkarmadığım ve savaş sırasında beni sevindiren diğer bir birlik ise Kemiksırtlı Hortlaklar. Savaşa başladığımdan beri neredeyse ordumdan çıkarmadım bir birlik. Kısaca neden sevdiğimi neden ordumda olduğunu açıklamam gerekirse;
Görünüş itibariyle ve pasif yeteneği ile kesinlikle bir benim ordumda olması gerekiyordu.   Vampirin Susuzluğu, yakın savaşan bir birlik için güzel bir yetenek. Düşman askerlerine hasar verirken kendi hasarınızı onara biliyorsunuz. Ayrıca saldırı olarak da ordumda ihtiyaç duyduğum bir birlikti. Genelde yakın bir savaşa girdiğim Vampirin Susuzluğu yeteneği sayesinde hiç yenilmedim diyebilirim.

Ordumda en çok önem verdiğim birliklerim ise okçularım.  3 farklı ırktan aldığım okçularım ile her zaman savaşta dengeleri değiştirebiliyorum.  Tüm okçularımın defansı düşük ama benim önem verdiğim daha uzak mesafeden bir saldırı ve tam 12’den isabet. Bu nedenle Nişancılık ve Erim’i yüksek olan birlikleri orduma kattım

Acıfırtınası Ağır Okçu Birlikleri 









Mezarın Katilleri



Fısıldayanlar



Benim favori birliklerim işte böyle devam ediyor. Favori olarak demek pek doğru olmaz biz ona güçlü bir ordu için seçtiğimiz birlikler diyelim. Bir sonraki blog yazımda geride kalan birliklerimi sizlere anlatmaya çalışacağım. Eğer siz hala World of Battles dünyasına adım atmadıysanız hemen World of battlesindirebilir, savaşa kendi ordunuzla katılabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder