20 Mart 2013 Çarşamba

Aranel'in Favori Savaş Haritası



Herkese selamlar,

Bu haftaki blog yazımda size savaşmaktan en çok keyif aldığım haritayı anlatacağım.


Ermeydanı!



Ermeydanı'nda tüm ordular ve birlikler stratejik olarak eşittir. Tamamen düz ve engel olmayan bu haritada gerçek gücünüzü gösterebilirsiniz. Stratejik olarak eşit olduğunuzu söylediğim gibi yapacağınız çok farklı planlar da olacağını söyleyeyim. Düz bir alan ve kaçacak, kovalayacak alanınız çok.

Bu haritayı sevmemde ki nedenlerden ikinci ise engellere takılmadan birliğimin yarısını bir yere diğer yarısını ise farklı bir yere yerleştire bilmem. Savaş anında piyon olarak kullandığın hızlı birlikleri düşmana yaklaştırıyorum. Düşman birlikleri peşimdeyken asıl savaşçılarımı birden ortaya çıkartarak bu haritada bir çok lordu alt ettim.

Haritalar karşılaşmalarda rastgele olarak çıkıyor. Yani her ne kadar sadece bu haritada savaşmak istesem de arada bir buraya girebiliyorum. Benim için üzücü mü? Elbette değil. Aslında tüm haritaların ayrı bir keyfi var.

 Ermeydanı için Rinion'ın bir açıklamasını sizinle paylaşarak bu blog yazımı da burada bitiriyorum. Sizde world of battles indirmek istiyorsanız sitemizi ziyaret edebilirsiniz! online strateji oyunları

Er meydanı haritası, iki takımında düz bir harita üzerinde, ortak şartlarda neler yapabileceklerini görmeleri için idealdir. Bu savaş haritası zafer için önce strateji daha sonra da iyi bir birim ve takım gerektirmektedir. Zaferi elde etmek isteyen birlikler, doğru strateji ve stratejik bir birlikle her şeyi başarabilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder