3 Ocak 2012 Salı

Cengiz Han 2 : Roma Zırh Üreticiliği

Merhabalar,
Bir önceki yazılarımda Cengiz Han 2'deki mesleklerden ve Hint Cevher Üreticiliği'nden bahsetmiştim. Bugün Cengiz Han 2'deki diğer bir üretim mesleği olan Roma Zırh Üreticiliği'ni anlatmaya çalışacağım.

Öncelikle başkentimize gidelim ve mesleklerin bulunduğu bölgeye varıp, Roma Zırh Üretim Uzmanı'nı bulalım.



Roma Zırh Üretim Uzmanı'ndan, Roma Zırhı Üreticiliği mesleğinizi öğrenelim. Mesleği öğrendikten sonra Roma Zırhı Üreticiliği dükkanından üretim yapmak istediğimiz formülleri alarak öğrenmemiz gerekiyor. Formülleri satın aldıktan sonra förmül parşömenine sağ tıklayarak öğrenebilirsiniz.


Meslek seviyesini yükseltmek için mesleğinizle ilgili görevler ve üretimler yapmanız gerekmektedir. Mesleğimizi ve formüllerimizi öğrendik. Şimdi sıra basit bir üretim yapmak zamanıdır.


Tartan Zırh Kaplaması formülünü öğrendikten sonra üretmek çok kolay. Ekran görüntüsünde de gördüğünüz gibi üretim için sadece 1. seviye Demir Zırh istiyor. Yine Roma Zırhı Üreticiliği sayesinde 1 seviye Demir Zırh'ı üretelim.  Şimdi Tartan Zırh Kaplaması'na gelip zırhımızı üretelim.


Ben zırhımı yaptım savaşa hazırım, ya siz? :)

Anlamadığınız, merak ettiğiniz her şeyi yorum olarak sorabilirsiniz. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.
Herkese iyi oyunlar, iyi eğlenceler dilerim.

1 yorum:

  1. OKK'lerin üstündeki mavi yazının düzeltilmesini istiyorum.Cidden çok çirkin duruyor.Acaba daha iyi bir yazı biçimi kullanılamaz mı? Belki 3d bir yazı :D Ciddiyim.Oyundaki o güzelim grafiklerin yanında unutulmuş gibi duruyor...

    Şuradaki "De Kuga" yazısına bakın ve bana çok iyi bir yazı stili olduğunu söyleyin lütfen :D

    YanıtlaSil